Kalau rajin tolong le comment sikid . saya suka anda damn stalkers !

ASSALAMUALAIKUM , anyeonghaseyo ! :D sila follow and jangan malu2 nak post kat shoubox yea !

Followers

Thursday, June 23, 2011

TODAY .......

 .
hai readers2 sekalian . harini , mcm hari yg lain2 . tapi lain seked , sebab , harini hari KHAMIS ! 
look ? sallehah dah merapuuu . haha btw , sallehah dah tau lame dah ini bende ,, lukis2  doodle bagai tu ann ? tapii  , selame dah tau ni malas jerr , hhuuhuh .  sebab tak reti lahh nak melukis bagai ni .haha . malaihh . ni , tengok niy .




clik untok gergasi .

HOHO ., buruks kann ? memang  . hahah saye memang taa reti lukies mende2 ni . lame2 berminad jugak , sebab tengok kengkawan sume lukis gne mende ni . tapi satu je ak naa tanye , ASAL AKU LUKES BUROKK >? hahahaa  . kawan2 aku lukisss cantekk jeww . 


guys , btw harinii naa cakap sikedd . hari ni birthday NAZIRUL FARHAN . sape die uhh ? nthaaa aku pownn tatao . hahahaah . die kawan aku ler . KAWAN ? haha yelaaa kawaann . aha whatever btw nak beli hadiah ape eh  ? ak tadee laa semangat sangad nak belik hadiah . naty lee g S&J ke ape ke tengok hadiah die . ok la . biseng dah abg aku tuh . -,- . bye and assalamualaikumm . ;D





No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT 2011-2012 . BY @NAZIRUL PUNYE :)