Kalau rajin tolong le comment sikid . saya suka anda damn stalkers !

ASSALAMUALAIKUM , anyeonghaseyo ! :D sila follow and jangan malu2 nak post kat shoubox yea !

Followers

Friday, May 27, 2011

kebahagiaan dalam kerunsingan . -,-

hai sume . haa , hariniy 27 haribulan kan ? CUTI ! wah. best kn? korang sume buad ape cuti2 ni? CUTI2 MALAYSIA . mesti korang ade pegi mane2 kankan ? hehe best nye . hmmm kembali kepade tajuk la .
kebahagiaan dalam kerunsingan ,
memang le best . cuti seminggu kot . tapi , homework banyak . tambah lagi nak exam trial upsr . dah dekat . errrr takut tu tak de lah cume seram sikid je . hmm ingat cuti skolah nak rehat skid , tapi , dah la HOMEWORK MELAMBAK , ditambah pula kelas tambahan hari2 . setiap hari cuti lak tu . baik tak payah panggil cuti ,. hegrggg . tapi ape boleh buad kan? nasib lah saye dilahirkan ditahun 1999 . so masih  le sekolaa lagi .

btw , nak citer ni , tadi siang . ade latihan sukan . lompad jaoh wokk . haha :) . so ak pon lari la dengan penoh semangat . tetibe gegendang telinga ni terdengarr makhluk2 yg kurang  adapp ni , jerit "NAZIRUL ! NAZIRUL !" ak pon appe lagi . hilang fokus . terus tak pijak papan and batal . huuu . gendodd je kn . hmmm tadi kesian kot , nazirull die pening kat skola . tapi ape ak peduli kan , die bukan bf aku pon . HAHA  . :) .

korang , saya amatlah mengantuk . so saya mencadangkan diri saya untok tidor . haha lain kali sambung yer .
byebye  , assalamualaikum and koniciwaa !


 

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT 2011-2012 . BY @NAZIRUL PUNYE :)